Fries Merenland

In de werkplaatssessie van 14 december 2012 stond de regio Fries Merenland centraal met de vraag: ‘Hoe ga je om met meervoudige dilemma’s in het organiseren van gebiedsmarketing’. Doel van de bijeenkomst was tweeledig: om inzicht te krijgen in de manier waarop ondernemers in de vrijetijdssector in dit gebied zich hebben verenigd en samenwerken met provincie en gemeenten aan gebiedsontwikkeling enerzijds. Anderzijds was het doel om inzicht te krijgen in het organiseren van optimale gebiedsmarketing.

Het werd een geslaagde dag waarin ervaringsdeskundigen uit de doeken deden hoe de gebiedsmarketing er in hun regio uitziet waardoor de aanwezigen geïnspireerd werden. Aan het woord waren: Dirk Nijdam van Marketing Groningen; Rinkje Tromp van Toerisme Flevoland en Jacques Vork, specialist in gebiedsmarketing.

Lees het verslag van de bijeenkomst.
De presentaties en eventuele andere documentatie kunt u hieronder bekijken.

Presentaties

  • Inleidende presentatie met achtergrondinformatie over de academische werkplaats en terugkoppeling kennisvragen eerdere werkplaatssessie door Hans Hillebrand van STIRR
  • Presentatie TRO Fries Merenland door Jos Snijders Blok
  • Presentatie gebiedsmarketing door Jacques Vork

Wilt u ook de andere presentaties ontvangen van bovengenoemde personen, neem dan contact op met Tanja Emonts.